onsdag 20 januari 2010

Vad är det som händer...

Idag har verkligen inte varit någon tur dag precis...

Fick brev från tandläkaren idag om att jag missat en tid hos dem i måndags...

Det blev ingen fika tyvärr hos mamma, sedan skulle äldsta sonen inte gå på träning. Lugnt och skönt då får jag lite tid...
men ack nej...

En kvart före träningen så ska han plötsligt iväg ändå. In i bilen i full fart. Blir sedan av med mobilen och får köra runt på alla möjliga ställen och leta. Körde för rött ljus inne i stan, har lite svårt att tänka klart...

Och jag som brukar ha det mesta under kontroll. Men inte nu längre verkar det som...

Nu går jag och lägger mig och drar kudden över huvudet, orkar inte mer. Skall bara komma ihåg att spela in Morden i Midsommer kl.21. Men det hinner jag väl glömma tills dess...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar