torsdag 28 maj 2009

Mycket läsning väntar framöver...

Jag blev lite inspirerad häromdagen när du sa att du gick igenom dina gamla tidningar...

Själv har jag 4 halvmeters högar med tidningar som jag knappt hunnit läsa eller ens öppna. Dessa ligger och väntar på mig och igår kväll tog jag steget fullt ut och bestämde mig för att börja gå igenom dem, riva ut det jag vill spara och därefter ev. slänga tidningen.

Jag har ett litet problem och det är att jag har väldigt svårt för att slänga gamla tidningar, speciellt inredningstidningar. I mina bokhyllor finns det inredningstidningar från golv till tak. Ja, jag har egna hyllor för förvaring av dessa tidningar. Jag vill så gärna spara dem fall i fall... men som sagt har jag knappt tid att läsa de nya så naturligtvis hinner jag inte läsa de gamla heller...

Igår kväll hann jag med 3 tidningar - en liten bit på vägen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar